Mějte svůj PENB i ostatní dokumenty budov vždy při ruce
V rámci projektu Enectiva jsme vytvořili novou aplikaci Enectiva Facility Management pro správu dokumentů budov, plánovaní povinností související s provozem budov, hlídání revizí, adresář kontaktů i úložiště dokumentů. Naše aplikace tak umožňuje správcům městských budov mít snadný přehled nad všemi budovami, jejich vybavením a nad povinnostmi s nimi spojenými. Správce budov má na jednom místě všechny potřebné informace, dokumenty, povinnosti a kontakty a které jsou snadno dohledatelné každým, kdo má potřebné oprávnění. Nástroj Facility tak slouží jako komplexní on-line správa nemovitostí.
Hlavní přednosti aplikace jsou:
- jednoduchost a srozumitelnost
- neomezené úložiště pro dokumenty v elektronické podobě
- rychlé vyhledávání v dokumentech a jejich sdílení
- integrovaný kalendář, který slouží k přehledu i k plánování
- vždy víte, kdy vás čeká jaká kontrola, revize, povinnost
- nájemníci mohou dostat přístup k dokumentům, které se jich týkají
- vlastní adresář kontaktů
Cílem je nabídnout správcům budov přehlednou aplikaci, která pomůže řešit standardní činnosti související s provozem budov, čímž je zbaví zbytečné administrativní zátěže a provozovateli budovy ušetří náklady za provoz budovy. Aplikaci lze použít jak v případě správy jedné budovy, tak v případě, kdy se staráte o desítky, či stovky budov. Největší současný klient používá aplikaci Facility pro správu 123 budov.
Pro více informací navštivte náš web, kde je zveřejněn i ceník a blog zabývající se facility managementem jakožto oborem. Pokud Vás aplikace zaujala, neváhejte vyzkoušet demo. Jsme Vám taktéž k dispozici na emailu facility@enectiva.cz nebo na tel. čísle +420 222 766 950.
Pokud máte zájem o on-line energetický management a analýzu v reálném čase, neváhejte navštívit stránky aplikace Enectiva.
Hezký den,
Tým Enectiva